りんごを栽培しています。
I grow apples.

今年始めて一個だけテニスボールの大きさに実が育ちました。
The apple tree bore fruit for the first time.
It is about the size of a tennis ball.
そろそろ収穫しようと考えていました。
I was thinking it is high time to harvest.

りんごは落下し蟻達に食べられていました。
But l found the apple has
fallen and ants already have eaten it.
りんごは今年も私の口の中には入りませんでした。
I could not eat my garden's apples also this year.