私がベランダで休んでいたらメジロがガラス窓に激突しました。
When I was taking a rest on the veranda, Japanese White-eye crashed into the glass window.
時々野鳥がガラスに当たり死んでいるのを発見します。
Sometimes I find wild birds hit by glass and are dying.
今回はその瞬間を目撃しました。
I saw that moment this time.
床に落ちたメジロをしばらく手にとって様子を見ていました。
I was watching the birds falling on the floor for a while for a while.

しばらくすると飛びベランダのフェンスに止まりました。
After a while it stopped at the fence of the flying veranda.
小鳥はしばらく私を見て森へ飛び立って行きました。
The birds flew to the forest looking at me for a while.