建築中のツリーハウスは無傷でした。
A tree house under construction was flawless.

しかし、カフェに改築中の母屋に被害がありました。
However, there was damage in the main building rebuilding it to the cafe.


母屋の基礎が傾きました。
The base of the main building inclined.
応急的に、枕木とジャッキで修正しました。
It was corrected that the base of the main building inclined in the emergency with the tie and the jack.

この程度の被害は、被災地に比べたら屁のようなものです。
Such damage is equal to not being compared with the stricken area.

私の仕事場のメンバーによって、事務所の入口にメッセージを作成しました。
It composed a message to the entrance in the office by the member in my office.
森羅荘の番人 guard of Shinraso