実現できなかった約束。
Promise that was not able to be achieved.
彼は洋菓子店のシェフで洋菓子学校の講師もしていました。
The lecturer at the western-style cakes school also was doing him by the chef in the western-style cakes shop.
そして、私にとっては釣りの師匠でもあります。
And, it is a master of fishing for me.
そんな彼が先月急死。ご家族から形見分けでキッチンエイドのミキサーを頂きました。
Such he died suddenly last month. I got kitchen aide's mixer from the family because of distributing mementos.

私は、彼のことを考えながらピカピカに磨き上げました。
I polish to a sheen while regarding him and have raised it.
二台あるので一台は、部品取り用になりそうです。
One seems to become it for the part removing because there are two.
ツリーハウスが完成したら遊びに来る約束をしていました。
The promise to come to play when the tree house was completed was done as him.
私の子供達と釣りも一緒に行く約束だったのに・・・。
It would be a promise that fishing also goes together with my children.
森羅荘の番人 guard of Shinraso