長男の友人達が再び手伝いに来てくれました。
Eldest son's friends came to help again.
そして、気心がしれているTさんとKさんも一緒です。
And, reliable Mr. T and Mr. K also have come together.
今回は人数が多いのでツリーハウスに上がる空中回廊を作りました。
The air corridor that went up to the tree house was made because there were a lot of numbers of people this time.



ツリーハウスに上がる前に二メートル四方のステージを枕木で作りました。
The stage with all sides of two meters had been made from the tie before it went up to the tree house.
一人では到底出来る作業ではありません。
It is not work at all alone that can be done.
二日目には、見事に木の橋が掛かりました。
The bridge of the tree hung splendidly on the second day.

この橋の名を『テラビシアに掛ける橋』と名付けようかな?
Let's name the name of this bridge 'Bridge to terabithia'.
もしかするとパテントに触れるかな?
Do I touch the patent?
『テラビシアに掛ける橋』は心に残る映画でした。
'Bridge to terabithia' was a movie that remained in the mind.