亡くなった友人の家族からステンドグラスを頂きました。
I got the stained glass from the family of the dying friend.
この作家のステンドグラスは自分の事務所にも設置しています。
This writer's stained glass is set up in my office.
今回頂いた作品は、五枚組みの作品で照明のカバーに使用する予定だったそうです。
As for the work that had been gotten this time, it seems to have scheduled to use it to cover the lighting with the work of seeing by 5 piece sets.
この作家の方もすでに故人となっていて私にとっても貴重な物です。
This writer is already the deceased and a valuable thing for me.
この縁ある作品の設置場所と設置方法についていろいろ考え抜きました。
I variously thought about the installation location and the installation method of this marginate work.
普通は、横に並べて固定するのですが障子の様にスライドするように
設置してみました。
It set it up like doing the slide like the shoji though it usually sideways arranged and it fixed.