野いちごが今頃から採れます。
Wild strawberries begin were gathered from this time.
散歩しながら集めた野いちごでスコーン用のジャムを作りました。
Wild strawberries drew a walk made scones for jam.
彼女が作りたいと言い出し、お手伝いを私がしました。
Say she want to make jam, I helped her.

皆が彼女の作ったジャムでスコーンを楽しんだ一時でした。
Temporary enjoyed the scones with jam she made everyone did.

こんな幸せな時間を共有できてありがとう。
Thanks to share such a happy time, thank you.
私へのご褒美の時間となりました。
Now to my reward time.