森羅荘を起点とした散歩コースは5つほどあります。
There are five walk starting from Shinrso.
その中で最も長い一時間半のコースを久しぶりに歩きました。
I walked the course in 1 hour and a half in the longest.
子供達が自転車で坂道を快適に走り去りました。
Children ran away hill by bike comfortably.

途中で見つけた古い石仏です。
Is the old stone Buddha statues found in the company along the way.
腕が六本あり、6手青面金剛のようです。
Six arms. Look like 6 hands Kongo.
詳しく調べると面白い発見ができそうです。
Look more likely can be found interesting.

里に住んでいる人々が道の除草作業をしていました。
People living in the village were playing the road weeding.

彼らは効率的なタイミングで除草を行います。
They will do a herbicide effective timing.
私も森羅荘の周りを除草することにしました。
I decided I also weed the Shinraso around.