一番暑い時にご家族でお客様が来ました。
When the hottest, the visitor came by the family.
お茶の時間を、ツリーハウスのベランダで楽しんでいただきました。

ツリーハウスの周りには、暑くても爽やかなそよ風が流れて行きました。
Even if hot, the fresh breeze flowed and went to the surroundings of the tree house.
そして、子供の美味しいの言葉に私の心は喜んでいました。
And myheart was pleased with the child's delicious thing words.