春を見つけに散歩に行きました。
I went to a walk to find the spring.
木々はまだ春を待っています。
Trees are still waiting for spring.

しかし、池の中に冬眠から覚めたカエルがいました。
However, I've found the frogs awakened from hibernation in the pond.

南向きの土手には小さな花が咲いていました。
Little flower was blooming on the South Bank.

明日の天気予報は雪です。
Weather forecast for tomorrow is the snow.
でも少しだけ、春が顔を見せていました。
But only a little spring was shown the face.
そして、一時間半の散歩で体力が落ちていることも確認しました。
Then,I made sure stamina drops in 1 hour and a half walk.