テント場を作り始めました。
I began to make a tent space.

サイズは山登り用のサイズにしました。
The camp ground size is almost same as mountain climbing one.
床部分は雨の侵入を防ぐために高くして溝を作りました。
I made trench , piling up dirt to prevent from rain.
縁の土止めに石を使いましたが、落ち着いたら外します。
I placed stones as retaining
wall but I will remove them after the ground will settle down.

最後に芝の種を蒔きました。
I sowed seeds of turf last.

芝が生え揃ったらゴルフのグリーンのようになるかもしれません。
It might be golf green when the lawn grows.
最初にここでテントを利用するのは誰になるだろう。
Who will be the first guest , pitch the tent?
雑草の根はこんなにありました。
I pull a lot of root of weed.