八豊祭でシャンソンのパートを提案しました。
I proposed a plan of Shanson performance at Yahhoo Festival.
場所は、昔小学校の音楽室だった部屋です。
The stage was build at music room of closed elementary school.

装飾はスタッフが行いました。すばらしい!
All decoration was done by staff of this event.Amazing!

私のリクエスト曲はサクランボの実る頃と時には昔の話をの二曲。
My request was 2 shansons. One was 'Le Temps des Cherises'.
The other was 'Let's talk about old memories sometimes'.
皆で里山の麓でシャンソンを楽しんだひと時でした。
All we had a good time listening to Shanson at countryside, the foot of mountain.
関係者の方々ご協力ありがとうございました。
Thank you for cooperation of all persons concerned.