2回の台風でガラス窓が汚れていました。
Shinraso's windrows were dirty for the typhoon that hit us one after another.
一年ぶりに来たお客様が掃除を手伝ってくれました。
Two guests who visited here for the first time in a year helped me with window cleaning.

網戸も外して夏仕様から変更しました。
We also put out window screens which are for summer season.
彼女達へのご褒美はスコーンの作り方を教えました。
After work I taught these girls how to make scones for reward.


綺麗になった窓際でご褒美のスコーンで楽しんだひと時でした。
They enjoyed scones near the window that had cleaned up well by themselves.
またの再会を楽しみにしてますよー!
I am looking forward to seeing you soon.