太平洋高気圧に覆われています。
It is covered with Pacific High.

暑い夏が始まりました。
It's summer now!
私は、ピザ窯のパーツ作りに没頭しています。
I am absorbed in making parts of the pizza oven these days.
知り合いから頂いた石材です。
An acquaintance gave me these stones .

私はこの石材を窯の内壁材に加工しました。
I cut and processed them in order to use as materials of inner wall parts of the oven.


ピザ窯の空間を支える仮枠もほぼ完成しました。
The work of temporary frame which hold the space of the pizza oven was almost completed too.
残った事前の作業は細部の修正とアウトラインを維持するカバーを作ります。
As remaining previous works, I will fix the details and make a cover that maintain the outline.