枕木を利用した歩道を整備しました。
The sidewalk using a tie was improved.
ツリーハウスの製作によって歩道が傷みました。
The sidewalk hurt by manufacture of the tree house.
歩道の整備は、カフェの開店準備の重要な仕事です。
Maintenance of a sidewalk is important work of opening preparation of a cafe.
枕木の裏に冬眠するカエルを見つけました。
The frog which hibernates on the reverse side of a tie was found

急な所には、手すりを付けました。
The handrail was attached to the steep place.
中古の足場用鉄パイプを再利用しました。