作った薪を芸術的に積んでみようと考えました。
I figured I let's stack some wood-made artistically.
計画では竜をイメージしました。
Dragon image in the plan.

製作途中でゆすったら、崩れました。
I finished shaking in construction collapsed.

加重が垂直にかかるようにすることがポイントです。
It is important to weight rests vertically.
来年の干支は蛇なので、頭は蛇にしようかな?
Next year's Zodiac is a snake, so head I wonder if trying to snake?
Oさん、大木の移動ありがとうございました!
Thank you Mrs.O, large tree moving!