昨日、巣箱の整備を行いました。
Yesterday, made a nest box construction.
好天でしたが、風が強くともても寒い一日でした。
And it was good weather, strong wind also was a cold day.
まずは、巣箱の中身を取り出しました。
First, took out a birdhouse inside.

その素材と量に皆びっくりしました。
Everyone was surprised to quantity and the material.
層により素材が異なっていました。
Material was different from the layer.

昆虫が卵を産んだりしていたので整備する効果がありました。
Effect because the insects were Burrows egg services booked.
その後、新たにフクロウ用の巣箱を二個作り設置しました。
Newly made the two nest box for owls, and established.
設置前に皆で記念写真を撮りました。
Took the picture at all prior to installation.

フクロウ用の巣箱は重く次回には改良が必要です。
For owl nest box is heavy and requires improvement the next time.

フクロウが利用してくれることを楽しみにしています。
I'm looking forward to OWL will take advantage.
お手伝いともて感謝しております。
I foreplay and help, thanks.