久野陶園で買った食器を使ってみました。
I used bought in Kuno garden pottery tableware.


この食器はパンプディングを焼く耐熱性に問題はなさそうです。
This set has problem seems necessary heat-resistant baking bread pudding.
この食器、温野菜も作りましたが美味しく出来ました。
This dish was delicious cooked vegetables also.
戦前に作られていた鳥の水やり器を見せられて思わず買ってしまいました。
And I bought a press and water birds were made before World War II.

鳥の餌場を作る計画があったのでラッキーでした。
I was lucky because I had a plan to build the bird feeding stations.