尾根から出る日の出の時刻が7時前になりました。
The sun is rising from ridge of the mountain before seven.
気温も氷点下になりました。
The temperature also went below 0.
ツリーハウスの木も完全に落葉しました。
Almost all leaves of the tree of Tree House had fallen.

久しぶりに野うさぎの糞を見つけました。
I found the droppings of rabbits for the first time in a long while.

姿を見かけるのもほとんどないので心配をしていました。
It's rare to see them these days, I was concerned.
野うさぎが生息していたので安心しました。
So I felt quite relieved to find their inhabitation.