家族と友人でピザ窯を作りました。
I made the pizza oven with my family and friends.
コンクリートミキサーが大活躍。友人から借りてきました。
The concrete mixer that borrowed from my friend worked very well.




作業は一日かかり、終わった頃には日が暮れていました。
The work took all day, it was almost night when we had finished it.
皆さんへとへとでしたが、達成感がありました。
All of us were exhausted but we had a feeling of accomplishment.
まだ耳は付いていませんが、トトロの雰囲気判るでしょうか?
I hope you can see the image of Tototo(Japanese cartoon) without ears.
写真は妻が撮ってくれました。
My wife took our pictures.
細部の作業はまだ続きます。
The work details is still continued.